Obecny poziom umiejętności - 20%
10% - Potrafi wykonywać średnio szybkie ciosy i średnio silne lewym i prawym sierpowym. Nie potrafi blokować. 20% - Potrafi wykonywać średnio szybkie ciosy i średnio silne proste i sierpowe. Potrafi blokować jedynie średnio szybkie i średnio silne ciosy sierpowe. 30% - Potrafi wykonywać szybkie ciosy sierpowe i proste o średniej sile. Potrafi blokować jedynie średnio szybkie i średnio silne ciosy sierpowe i proste. 40% - Potrafi wykonywać szybkie i silne ciosy proste i sierpowe. Potrafi blokować jedynie szybkie i średnio silne ciosy sierpowe i proste. 50% - Potrafi wykonywać szybkie i bardzo silne ciosy sierpowe. Potrafi wykonywać bardzo szybkie i silne ciosy proste. Potrafi blokować jedynie szybkie i silne ciosy sierpowe oraz bardzo szybkie średnio silne proste. Potrafi wykonywać ciosy łokciem oraz kolankiem które są szybkie i bardzo silne, mają również 20% szans na omdlenie przeciwnika przy trafieniu. 60% - Potrafi wykonywać szybkie i bardzo silne ciosy sierpowe. Potrafi wykonywać bardzo szybkie i silne ciosy proste. Potrafi blokować jedynie szybkie i silne ciosy sierpowe oraz bardzo szybkie średnio silne proste. Potrafi wykonywać ciosy łokciem oraz kolankiem które są szybkie i bardzo silne, mają również 20% szans na omdlenie przeciwnika przy trafieniu. Może wykonywać złożone kombinacje ciosów z użyciem ataków specjalnych. 70% - || - + Wytrzymałość na uderzenia wzrasta o 1 = 6 80% - || - + Wytrzymałość na uderzenia wzrasta o 1 = 7 90% - || - + Wytrzymałość na uderzenia wzrasta o 1 = 8 100% - || - + Wytrzymałość na uderzenia wzrasta o 2 = 10
Wytrzymałość - Killgorin jest wytrzymałym wojakiem. Aby go pokonać należy wyprowadzić minimum 5 celnych ciosów w głowę bądź korpus. Dodatkowo od 70% umiejętności wytrzymałość wzrasta. Kiedy Killgorin osiągnie 100% umiejętności jego wytrzymałość będzie wynosiła 10. Aby więc go pokonać trzeba będzie wyprowadzić minimum 10 celnych ciosów w głowę bądź korpus.
Ataki specjalne: 1. Front kick Bardzo silny cios nogą jaki natychmiast powala przeciwnika na kolana bądź na plecy. Może być użyty jeśli umiejętność walki wynosi minimum 60%
2. Kopnięcie w kostki Killgorin pochyla się do okolic kolan przeciwnika i jedną nogą kopie przeciwnika w kostkę. Cios ten skutkuje upadkiem wroga, a ponadto cios ma 50% szans na to iż przeciwnik będzie miał trudności z utrzymaniem się na nogach przez 3 najbliższe akcje. Może być użyty jeśli umiejętność walki wynosi minimum 70% 3. Flying Knee Przy celnym trafieniu w szczękę przeciwnik momentalnie mdleje. Może być użyty jeśli umiejętność walki wynosi minimum 80%
4. Half Python Umiejętność bierna. Pozwala zablokować i skontrować każdy atak zadany łokciem, czy pięścią. Umiejętność wykonywana automatycznie przy umiejętności wynoszacej 100%. Killgorin używając umiejętności wykonuje dodatkowo kilkanaście bardzo szybkich i bardzo silnych sierpowych na twarz aby ją wykończyć. http://www.youtube.com/watch?v=ZJgpnHP10XM Czas - 2:40 5. Neck Strike Potężna umiejętność pozwalająca na błyskawiczne pozbycie się wrogów. Potężne uderzenie miażdży gardło wroga. Wymaga 100% umiejętności oraz stalowych ochraniaczy. http://www.youtube.com/watch?v=ZJgpnHP10XM Czas - 4:15 6. Side kick Umiejętność wykorzystywana często w kombinacjach zaraz po wykonaniu prawego sierpowego i obrocie. Umiejętność groźna. Przy dobrym trafieniu lub złapaniu ręki przeciwnika, może połamać kilka żeber. Wymaga 70% umiejętności. http://www.youtube.com/watch?v=lhQdX8UB4yU Czas - 2:23
|